BESTIK -  Повернення / Обмін товару

 


 

Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів».

 

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  •  товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  •  пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
  •  товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  •  товар не використовувався (відсутність ознак використання товару, забруднень, сторонніх запахів, подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .), повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  •  збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;

 

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", до товарів, які не підлягають поверненню, належать:

 

  • парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна (в т.ч. рушники);
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, в т.ч. електричні;
  • пір'яно-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики);
  • дитячі м’які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки;
  • рукавички, рукавиці, та комплекти, що їх включають;
  • друкована продукція,
     

а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів що не підлягають поверненню / обміну;

 

При невиконанні цих умов ми будемо змушені відправити річ назад за Ваш рахунок.
 

 

 У разі повернення/обміну товару Доставка оплачується покупцем. Для повернення товару безкоштовною доставкою скористайтесь функцією Нової пошти  «Легке повернення», як ним користуватись можете дізнатись за посиланням novaposhta.ua/lp/

 

Повернення товару приймається тільки за умови що посилка була відправлена без накладеного платежу інакше кур’єр не зможе доставити Вашу посилку на наш склад для оформлення повернення/обміну.

 

Для оперативного опрацювання повернення/обміну товару скористайтеся заявою на повернення, яка буде вкладена у Вашу посилку, детально заповніть всі дані та надішліть разом з товаром в одній посилці.  

Зверніть увагу, що претензії щодо невідповідності моделі та браку приймаються, тільки якщо він виявлений у відділенні Нової Пошти. Після отримання посилки, претензії за цими пунктами не приймаються, або можуть бути переглянуті Продавцем на власний розсуд. У випадку, якщо товар дійсно не відповідає заявленій якості, кольору, розміру, в товарі виявлений брак вартість доставки повернення покриває Продавець.

 

Якщо у вас залишились питання, пишіть нам: Vber - 0737795505 Telegram - 0737795505 (натисніть)

Вдалих покупок!