BESTIK - Повернення / Обмін товару
Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- товар не використовувався (відсутність ознак використання товару, забруднень, сторонніх запахів, подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .), повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", до товарів, які не підлягають поверненню, належать:
- парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
- товари для немовлят (зокрема, пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- постільна білизна (в т.ч. рушники);
- зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, в т.ч. електричні;
- пір'яно-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики);
- дитячі м’які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки;
- рукавички, рукавиці, та комплекти, що їх включають;
- друкована продукція,
а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів що не підлягають поверненню / обміну;
При невиконанні цих умов ми будемо змушені відправити річ назад за Ваш рахунок.
У разі повернення/обміну товару Доставка оплачується покупцем. Для повернення товару безкоштовною доставкою скористайтесь функцією Нової пошти «Легке повернення», як ним користуватись можете дізнатись за посиланням novaposhta.ua/lp/
Повернення товару приймається тільки за умови що посилка була відправлена без накладеного платежу інакше кур’єр не зможе доставити Вашу посилку на наш склад для оформлення повернення/обміну.
Для оперативного опрацювання повернення/обміну товару скористайтеся заявою на повернення, яка буде вкладена у Вашу посилку, детально заповніть всі дані та надішліть разом з товаром в одній посилці.
Зверніть увагу, що претензії щодо невідповідності моделі та браку приймаються, тільки якщо він виявлений у відділенні Нової Пошти. Після отримання посилки, претензії за цими пунктами не приймаються, або можуть бути переглянуті Продавцем на власний розсуд. У випадку, якщо товар дійсно не відповідає заявленій якості, кольору, розміру, в товарі виявлений брак вартість доставки повернення покриває Продавець.
Якщо у вас залишились питання, пишіть нам: Vber - 0737795505 Telegram - 0737795505 (натисніть)
Вдалих покупок!